Oh happy days!

Denna dagen har varit så bra, inte av någon speciell anledning jag har bara varit jätteglad! Kände det redan första lektionen och vanligvits brukar jag bli ganska trött/tjurig efter ett tag men inte idag!

Dagen bestod av en massa lektioner: Engelska C, Religion, Psykologi B, Naturkunskap B och Människan Social och Kulturellt (älskar den kursen), helt enkelt ganska roliga lektioner (förutom naturen som verkligen inte är min starka sida)! Det hanns också med en liten runda i stan, jag och Sarah hade håla så vi passade på att kolla in Monki som öppnade idag. Det är verkligen inte min typ av affär men det är alltid kul att titta lite!

Ni vet redan att jag inte har jobbat något i år eftersom att jag inte har fått tag i något. Men det har kommit en grej nu som jag antagligen ska göra på helger och vissa kvällar. Än så länge är inget säkert men när/om det blir det så kommer jag skriva om det!

Ha en superduper bra helg, själv ska jag fira med släkten att jag fyller 18 på måndag, försöka hinna kolla lite på formel 1 och vid bra väder kolla på HBK!

KRAM Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0