Min helg i Stockholm!

Nu kommer en liten sammafattning av vad som hände i Stockholm!

Fredag: Vi åkte bil nästan hela dagen så när vi kom fram till Lena (Hans syster), Mats (hennes sambo), Isabel och Elise (Lenas döttrar) åt vi bara lite mat och tog det lugnt!

Lördag: Tog först en Oreo-shake på Friday's tillsammans med allihopa. Efter det splittrades vi och jag, Elin och Isabel gick och kollade i affärer. På eftermiddagen träffade jag Laila och vi gick till Strandbryggan och drack rosévin. Denise Lopez dj:ade och jag sågföre detta Paradise Hotel-deltagaren Daphne Leon. Vi var där någon timme och sedan skulle L hem och jag gick in till stan och tog en glass. Mötte upp mamma, Lina, Lena och Elise och gick sedan mot Kungsträdgården där The Voice '09 skulle vara. Vi stod och kollade lite på det och jag blev uppraggad av någon kille. Han följde efter oss när vi bytte plats och hälsade på hela familjen och bad om mitt nummer. Han fick dock inte det och det blev han jätteledsen för, stackars liten (ironi)! Efter en stund gick vi och satte oss i en bar där och tog något att dricka, och helt plötsligt gick Linda Rosings ex Fadde förbi! Så Daphne och Fadde - två b-kändisar helt enkelt! När The Voice var slut åkte vi hem och jag gick och la mig!

Söndag: Vi åt bara frukost och sedan begav vi oss hemåt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, stackars kille! du får inte vara så hård mickan ;P

2009-08-17 @ 11:24:53
Postat av: Victoria

2009-08-17 @ 18:08:52
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0