Kick-off för ledarskapsettorna

Idag hade Sannarps ledarkspstreor kick-off för de nya ettorna. Jag var i och för sig inte med större delen av dagen på grund av körlektion. Men det lilla jag var med på var trevligt, även om jag förlorade min enda sovmorgon på grund av detta! =)

För övrigt har min dag mest bestått av att ta hand om lilla Lina. Hon är sjuk så jag har fått kolla till henne lite då och då. Hann också med Tyra Banks Show (såklart) och ganska mycket körkortsteori!

Igår nämnde jag att jag hade sett en riktigt bra film men kom inte ihåg namnet. Jag kollade upp det idag och den heter Honungsbiets hemliga liv (eller The secret life of bees på engelska). Det var typ bara skådisar jag älskar - Queen Latifah, Jennifer Hudson, Alicia Keys och Dakota Fanning! Jag vet inte hur jag ska beskriva den men den var riktigt super och mycket värd att se!!! Den är ursprungligen en bok som jag också tänkt att läsa!
 

Nu är det dags för mig att bädda ner mig i sängen och sova för imorgon måste jag vara pigg, då har jag nämligen riskettan!

God natt och tusen kramar!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0