Happy birthday to me!!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Michaelas födelsedag!!!

Jag har haft en toppendag! Blev väckt tidigt som attan för jag skulle ha körlektion halv åtta. Dagen fortsatte och jag fick presenter i skolan av Kristi och Sarah, och såklart skulle hela klassen sjunga för mig på en lektion. Sånt som jag älskar, haha!

Efter skolan fikade jag med pappa, som också fyller år dag. När jag kom hem väntade en bukett med röda rosor och choklad som min älskade storasyster har skickat! För övrigt så har kvällen spenderats med att göra mysigt i mitt rum, köpte en massa grejer idag på Indiska (bland annat ännu en Buddha-staty, en turkos denna gången) så nu är det fint i mitt rum!

Igår firade vi mig med mormor, morfar, Siri och Olle. Efteråt åkte jag och Elin ner till Örjans Vall för att kolla på HBK och det var ingen rolig historia. Och absolut inget mot laget, för dem stöttar jag till 100 % men tränaren däremot...

Imorgon bär det av mot Helsingborg och Sofiero Slott där jag och alla Engelska C-elever ska kolla på Romeo & Juliet! Det ska bli trevligt, har hört att vädret ska bli nice också!

TACK ALLA FINA MÄNNISKOR SOM HAR HÖRT AV SIG, ÖNSKAT MIG GRATTIS OCH GETT MIG PRESENTER, NI ÄR BÄST!!!!!

KÄRKEK!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0