Jullov

Har egentligen inte något jullov utan skolan kallar det "studievecka". Studievecka in my ass, har inte pluggat något ännu och tänker endast lägga ner en dag till helgen på det!
 
Igår gick jag och Lina runt på mellandagsrean. Vi orkade dock inte titta runt så mycket i butikerna på grund av allt folk.
 
Även idag blev den en liten runda, fick bytt en topp som jag köpte igår mot en stickad tröja. Har också hunnit med en fika med Carro, Moa och Egzona. Har inte träffat dem på superlänge så vi behövde en catch up!
 
 
Imorgon står en liten släktträff på schemat, ska träffa min faster, farbror och kusiner samt pappa och Elin. Kvällen ska spenderas med mina godingar men vin, mat och en massa prat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0